Why am I doing this when I know it's wrong

DÖD,TRÖTT MED MERA...

Är så sjuuuuuuuukt varmt i mitt rum så de går inte att sova där! Har inte kunnat sova på 3 dar och inatt sov jag t.om med en blöt handduk på magen men inte tusan hjälpte de!:S har säkert sovit max 4 timmar.. usch!!

Idag så har Maja å Mamma hästarna å de ska pröva att släppa ihop Gucci å Tingis nu eftersom Leo ( Tingis hagkompis) har åkt på bete. Men de kommer nog inte bli några problem :)
Själv ska man nog vara med Becca om hon vaknar någongång och då ska jag kolla på hennes match vid 4 å sen så ska jag hem och sen bort igen på kvällen :) Jag har ju  som de jag göör:)

Näe nu ska jag nog snart hoppa i duschen vi hörs pusshejj<3

men snygg bild -.-'





ska inte dina hästar på bete? vars isf?

2011-06-12 » 13:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback