Your not like the others

Goomorgon på er alla, Manda har nyss åkt hem och jag sätta mig ner och plugga moppe:)
Gårdagen spenderades i ett träd och på min balkong :) Sen så tittade vi en stund på scary movie som gick på tv.

Idag ska jag iallfall ta bussen ut till stallet vid 14.20 och sen  ska jag ha lektion för Elsa och Greta (Greta är hästen ifall ni undrar) Och sen ska jag rida Gucci en stund på banan bara känna igenom honom och träna lite gas och broms inför imorn när de är tävling!:) Åker ju till Kåge med honom imorn så det ska bli spännande!!
Hoppar en L:d L:c med honom och mitt mål är att komma runt med så få fel som möjligt. Kommer verkligen bara ta ett hinder i taget och ifall han drar iväg så kommer jag helt enkelt bryta av till trav och få tillbaka honom innan jag styr på hindret. Han ska inte få lära sig att rusa på som en galning!

Näe nu ska jag plugga moppe vi höörs pusshejj<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback