Bring it on, I'm ready

Får jag bara ta och fråga vad fan som hände med våren!!:O Nu snöar de hur mycke som helst och de verkar ha snöat hela natten och de ska fortsätta snöa hela helgen!! Asså jag tror ju att jag får psykbryt!! När jag ville ha bra underlag så menade jag att de skulle bli sommar och att allt skulle smälta bort, INTE bli någon ny istid!
Ska nog ta och göra som de där djuren som går i ide det är nog ganska smarta ändå...

Iallafall var MaPa (Mamma å Pappa) jättesnälla och lät mig sova istället för att följa med på utsläpp imorse :) Idag så ska jag och pappa fara in med Tingis till hippo och dressyrträna:) Det ska bli kuul, även fast det i stortsett alltid känns som om vi bara rider fram i väntat på att börja hoppa fast hinderna kommer aldrig:P Men e är ju fortfarande kul att rida dressyr även om Tingis kanske inte är någon dressyrstjärna :) Men hon har riktigt bra trav och skritt så de är ju galoppen som är lite speciell, men den har ju blivit myckebättre! :)

nääe nu ska jag snart äta frukost vi höörs pusshejj<3








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback