I can't belive you'r doing this to me

Blev att fara ut i skogen idag å de blev mäst skritt å lite trav eftersom underlaget är rätt dåligt nuu. Hårt och knöligt är inget vi tycker om! Men imorn blire att dra in till hippo och rida dressyrlektion såå de känns braa att få känna igenom henne :)

Nu äre ju ungefär 1 vecka kvar till tävling igen och den här gången så SKA de gå bra! Jag tänker inte ge mig nu är de slut med hennes trams och dumheter så nu är de bara för henne att börja lyssna på mig igen. Vi får väll helt enkelt börja om från ruta ett och traggla låga klasser tills hon slutar tjura. Men men man får väll skylla sig själv som köpte ett humör-sto. Men hon har en stoor personlighet som man verkligen fastnar för och det går som inte att inte tycka om henne. Hon är underbar och hon är min, det är helt enkelt bara att göra det bästa av situationen.

Det här året ska bli bra!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback