I don't know what you'r looking for but it's a waist of time

Skolan var allmänt jobbig men sen vare bara chill på stan sen :)
Köpta faktiskt ingeting utan vi gick mäst runt:) Är ju sådär sugen på att färga håree igen^^, Men har fortfarande inte bestämt mig vilken färg än för jag är sugen på att bli redhead men jag tror inte jag skulle passa i de + att mitt hår är ganska mörkt nu och då blire nog fail.. Så det blir väll kanske någon brun färg eller kanske mer åt blond... hehe som sagt så har jag lite besluts ångest^^,

Näe nu ska jag se avsnittet av ponnyakuten som jag tänkte se i söndags och sen ska jag Maila Johanna Forsman om min prao nästa vecka :) såå haree bra pusshejj<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback