I found you

Sitter just nu och laddar upp film från träningen så de borde vara klart när som helst :) Hahaaha sen funderar jag på att lägga upp filmen på den fulaste och pinsamaste avramlingen för i år också bara för att de ser så himla fult ut!!! Hhahahahaa nu har jag tittat på den 4 gånger idag och jag garvar fortfarande ihjäl mig lika mycke för de ser såååå fult uuut!! Det ser ut som om jag bara gliiider åt sidan och nääe fyyyyy såå hemskt och pinsamt men de är inte varje dag jag flyger av och när man nu har de på film så kan man ju lika bra bjuda lite på sig själv :P

Resten av den här dagen ska tillbringas framför plugg tills det är färdigt och sen kan man slappa och sen ska jag formodligen träna idag också om jag hinner:) Sen är det ju säsongspremär på DH också!:D

nääe nu ska jag lägga upp filmerna återkommer snaart:)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback