Im so confused

Här är filmen från L:bn på lördagen och jaa man märker redan då att hon inte lyssnar speciellt bra på mig och jag fick vara på henne väldigt mycke men då lyssnade hon iallfall litegrann. Hon var ju brunstig den veckan också så då brukar hon bli mycke tjurigare men men de är bara att komma igen..



har iallfall anmält mig till tävling i skeå den 19/3 så om typ 2 veckor det är en en dagars lokal på lördagen så det blir bra att fara dit över lördagen och då hoppar vi L:c L:b och då är det bara att försöka komma igång igen och försöka hitta tillbaka till rytmen igen.





sv: Jag har skickat bilderna till din mail ;)

2011-03-02 » 09:39:47

Vad är din mail då? :P

2011-03-03 » 13:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback