More than I can put to words

Stalljobb är verkligen inget för mesar! Herreguud så trött jag är. Blev upp halv 6 och sen var min pappa ur snäll och skjutsade mig till hippo så jag var där 7 och sen har vi släppt ut alla hästar, mockat alla boxar/spiltor, fyllt på spån, krattat i gången, fyllt på i höfrådet i RS stallet, förberett hästarnas eftermiddags mat, sopat städat och varit igång nästan hela tiden.

Sen så har jag varit ute hos Tingis och det blev en barbacka tur i skogen i ca 45 minuter som innehöll både skritt trav och galopp och hon var såå snäll :) Men sen blev hon lite dryg på vägen hem när hon blev rädd för något i skogen och sen var hon jättespänd och springig halva vägen hem men efter ett tag lugnade hon ner sig och kunde skritta på långtygel igen :)

Näe nu ska jag kolla runt lite grann och sen ska jag släppa en nyhet för er^^, spännande vaa?:P






» Mimmi

jag praowade också i ett stall! :) Det är mer träning än på gym!!!! Och jättetidiga mornar...

2011-03-28 » 18:48:51
» Sofia

Tingeling verkar vara världens bästa häst!! Avis

2011-03-28 » 18:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback