My heart is your's

Min dag har verkligen varit skön, har inte gjort spec mycke alls faktiskt. Mäst blev de att ligga i soffan men har också hunnit vara ute hos Tingis och mockat lite i hagen och sånt, Efter de blev de en glamorös lunch på donken och det kändes inte heeelt fel om jag säger såå. Sen har man ätit lite middag och tryckt upp en semla i Majas ansikte:) De har helt enkelt varit en bra dag!:P

Sitter just nu och väntar på att middag + halva semlan ska smälta så jag kan hoppa upp på träningscykeln och trampa runt lite grann och köra lite mage :) Har ju under typ 6 veckor suttit och hittat på dåliga undanflykter till att inte träna så nu fåre vara slut med de och nu när jag har lov har jag ju hur mycke tid som helst på mig att träna så nu kommer jag inte undan...fast man känner sig riktigt stolt efteråt :P

Näe nu blire snart att hoppa i träningskläder såå höörs vi pusshejj<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback