Never look back, never again, it's over

Känner att min uppdatering har varit sämst hela den här veckan men man har inte så mycke motivation att göra någonting när man inte kan sova på nätterna och har tusen saker att göra och jag känner mig stressad och kan inte slappna av ordentligt. Skulle nog behöva en dag av att göra ingenting och inte tänka på allt som måste göras och bara kunna ta de lugnt och rensa huvudet.

Iallfall så blev det att fara ut barbacka med Lilla Röda i skogen idag och det blev mäst skritt och lite trav så hon fick röra på sig nu efter tävlingen :) Hon var baara snäll och mysig! :)<3

ska snart se ifal jag kan sno bärbara datorn av maja eftersom filmerna från tävlingen är på den, men de kan bli svårt eftersom Maja-Datanörd inte lär släppa den i första taget.

aja, får se när filmerna kommer upp men de kommer iallfall att komma:) Iallafall filmen från L:cn sen tror jag att jag klipper bort våra sidledtrippningar och stillastående kombinations hoppning från L:Bn :P Så från L:bn får ni isåfall se hinder 1-6 :) För enda fram tills jag fuckade up det så var hon jättefin!:)

men nu ska jag se ponnyakuten vi höörs pusshejj<3






måste du redigera filmerna då?

2011-03-20 » 23:32:52

eller klippa i dem?

2011-03-20 » 23:33:25
» marre

fint ljus i bilden, trots att den är tagen inomhus :D

2011-03-21 » 09:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback