This is something for the braver mind

Hoppträningen igår gick faktiskt riktigt bra!:) Hon kändes jättefin och jag behövde i stort sett bara säga åt henne en gång ibörjan och sen så skärpte hon faktiskt till sig och gick jättefint resten av träningen :) Vi hoppade lite titthinder så som, strömsholms grinden, låda ,plank och rephinder :) Faaast plank och rephinder räknas inte riktigt som titthinder? Det gick faktiskt baara braa :)

Hoppade bana i slutet och första gången jag skulle hoppa den ramlade jag av:P Hahahaha åååååhhhh, det är huuuuur fult som helst de var från 2an till 3an och så började hon vingla och dra jättemycke åt vänster och sen så direkt efter vi hoppat hinder 3 så drog hon åt vänster när vi skulle åt höger och sen bara gliiider jag åt höger:P Hahaha och min kommentar när jag ligger på marken och tittar på henne " Vaaad gööör duu?" hahaha ussschhhh såååå himla fult och pinsamt men samtidigt såååå himla kul!! Det roligaste är att vi har de på film också och jag tror jag kollade på det klippet 5 gånger och jag typ dog av skratt lika många gånger:P
Men som tur så gjorde jag ju inte illa mig alls så de var bara upp igen och börja om från början och då gick de verkligen super!  Hon var verkligen frammåt och bjöd jättemycke på hinder och hon kändes precis som hon brukade :D Sen så blev de inte helt bra med avstånden men när hon är så där taggad och fin är de ingen ide att börja plocka i henne utan då är de bättre att bara följa med och låta henne ha kul för man kännder verkligen då att hon tycker de är kul!:D

Har ju som sagt filmer och om allt går som jag försöker planera lägger jag upp film :)

Nääe de är ju ny dag imorn vii hörs pusshejj<3



Kapacitet för mer? :P






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback