Where are you when I need you the most

Tingis var sur och grinig idag när jag red och bjöd på massa bakutsparkar och små stegringar och ett å annat grymtande ljud -.-' Sen är underlaget sämst både på banan och i skogen och jag önskar mer än någonsin att vi hade ett ridhus! När jaaag blir stor tänker jag minsann ha ett ridhus på min hästgård som förövrigt också ska ha jättebra ridvägar och en träng bana och en skritt maskin! (A)

Iallfaall så äre ju So prov imorn och de känns ändå rätt bra :) Kan i stort sett allt och sen äre bara att spåna ut och skriva lite komplicerat så brukar man ju få bra resultat:P
Sen blire iallfall stan med Becca och sen ska vi gå och äta middag och sen blire Bio klockan 9 I Am Number Four och sen far vi hem till mig och sover :)

Nääee nu ska jag kolla min mail och sen har jag lite kommande saker att fundera påå.. Vi höörs<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback