You make me smile

Sitter just nu och chillar med Becca på waynes med varsin fet godispåse;) kan ju säga att de är riktigt skönt att vara inne för ute är de svinkallt! Aja vi hörs pusshejj<3





sv: okej, ska kolla :D

ja det är jag det ^^, han är superfin, känns verkligen jätte jobbigt att sälja honom :(

Men ni känns som en väldigt bra familj och vi tyckte du red väldigt bra! :)

Skulle ni komma och kolla på honom någonting framöver? :)

2011-03-25 » 19:32:44

Hejsan!

Kolla gärna in min blogg: http://pauliinanilsson.blogg.se - Även kallad "En satsande ridskoleryttare". Där får du följa min väg till toppen med ridskolehästar. :)

Jag kör nu också en "dagens blogg"-tävling, där du kan vinna en länk till din blogg och det ända du behöver göra är att kommentera "Jag är med".



Väldigt fin blogg! :D

2011-03-25 » 23:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback