I'll fight to the end for you

Jag lovar att jag nu mera är kung på islam och tyska glosor -.-' har suttit och pluggat nästan hela kvällen och jag har till och med städat mitt rum! Jag känner mig såå duktig. Sen har jag också  tränat på moppe provet och de är verkligen supersvårt men de går sakta men säkert frammåt.. haha men pappa hade ännu sämre poäng än jag och de var riktigt kul(A)

 nu ska jag skriva min weekly diary som ska in imorn och sen ska jag hoppa i duschen:)

Imorn har jag dubbla prov och sen slutar jag så går ungefär till lunch sen så far jag ut till stallet och rider nog båda ponnyerna i skogen :)

Näe nu ska jag vara ännu mer effektiv pusshejj<3






Kan du inte lägga upp på bloggen hur de gick på tävlingen?<3

2011-05-12 » 21:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback