Be true to who you are

Känner mig duktig som har varit i stallet från halv 9 till 4 (a) började med att göra allt praktiskt och sen byggde jag bana åt Signe, höll lektion en timme och sen så hoppade jag Gucci och de gick väl hyfsat, han var extremt stark och lite små slarvig men sen hade vi en oxer på ena långsidan med galoppbom framför och guuu så fint han hoppade på den!:) Avslutade med några språng på 1m och de gick bara fint och de kändes enkelt för honom:)

Sen red jag Tingis i skogen och de gick sådär, hon är typ inne i någon damp period då hon bara vill springa, bita fast i vänstertygeln, inte lyssna tillbaka eller galoppera normalt, utan bara sprattlar omkring med bakdelen -.-'
Försöker verkligen att inte få psyk på henne med de är ganska svårt när man blir såååååå frustrerad!!

Kom iallafall hem vid 4 och har fått käka<3 Snacka om att vara hungrig när man inte ätit sen 8 på morgonen!

Näe nu ska jag börja klippa ihop en film på Signe å Gaggiz som jag tänkte lägga upp :)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback