I can take it away

Sitter hemma å lyssnar på underbar musik och laddar inför tävlingen!

Har verkligen bestämt mig för att med Tingis är de vinna eller försvinna, jag ska rida för att vinna och de får helt enkelt bära eller brista!! Känner mig så sjukligt taggad och längtar verkligen tills lördag!!
Med Gucci ska jag verkligen rida bra, jag ska få stadiga rundor och verkligen ta hinder för hinder och som vanligt satsa på felfritt:)

Imorn blire prao, sista dagen vilket känns lite tråkigt men samtidigt lät de som om vi skulle kunna få helgjobb där vilket inte låter helt fel! Har ju redan helgjobb hos pappa efter jul så isåfall hoppas jag på att kunna synka ihop och köra dubbla helgjobb, skulle ju vara helt super ifall de funkade!:)

Det känns helt enkelt bra just nu!






Vart praoar du?:)

2011-11-10 » 22:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback