Somehow Im still here

Sitter just nu å väntar på att vi ska dra å käka. Har varit på show både idag och igår men jag kan nog säga att ingenting slog känslan när Rolf-Göran Bengtsson red in!! Så sjukligt grym han är! För att inte tala om mannen myten legenden John Whitaker vann sista 150 hoppningen(à) Sen var ponny hoppningen kul åå se speciellt eftersom ponnyn som vann är Guccis kusin^^ Fast gotlänningarna ( Guccis förra ägare som vi träffade där ) verkade inte så nöjda eftersom hon faktiskt red väldigt satsat och väldigt mycke flax å svänga snävt. Tydligen skulle Guccis syrra varit med och ridit men klarade sig inte inte igenom alla kvalen. Synd hade varit väldigt kul å se!! Sen har jag shoppat på den överknökfulla mässan och jag kommer komma hem med en Kingsland tjocktröja en mössa, ett häst pannband och ett schabrak :) sen köpte mamma blåa benskydd till Gucci och sen ett schabrak till båda^^  Har fotat ganska mycke så får väll ladda upp bilderna när jag kommer heem men nu ska vi snart fara!





Fin blogg,allt bra? :)

2011-11-27 » 19:25:28

lägg ut bilder på det du har köpt när du kommer hem:D

2011-11-28 » 07:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback