Why don't you here me

Sitter här och har nyss kollat mailen och har fått massor av bilder från Surf tävlingarna, blir nog att lägga in de imorn då min dator inte vill sammarbeta just nu -.-'

Har iallafall fått reda på att på måndag så ska vi fara på gymnasie besök och att imorn är senaste dagen att välja vilka 2 skolor och linjer man vill kolla på, vilket var jävligt svårt att bestämma sig eftersom de fanns 4 linjer på draggen som jag skulle vilja kolla på.
Efter att typ beslutsångat mig femtioelvatusen gånger så bestämde jag mig för att först kolla frisör på draggen och sen sam på midgård. Vill egentligen inte gå på midgård utan vill typ bara gå på draggen men linjerna bör ju vara ganska lika.

Men sen kommer allt om yrkesförberedande eller högskoleförberedande , vad är vad och vilken är bäst om vad händer omm jag går en yrkes linje och ångrar mig? är de helt kört då?

Gaaaahhhhhh jag får psyk!!! De känns alldeles förtidigt att bestämma vad jag vill göra men jag vet att jag måste välja, det här är helt sjukt!

Aja, ska nu ta och varva ner mig och koppla bort alla jobbiga gymnasie tankar och sånt, vi hörs<3






Vet du någon mer som fotade på surf tävlingen?:]

2011-11-14 » 22:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback