Falling down

Träningsvärken sitter på sin plats som jag misstänkte och den lär förmodligen vara olidlig imorn men de känns ändå bra(A)
Idag ska Maja ha hästarna och jag ska ligga död hela dagen och inte göra nått speciellt, huur skönt!
Skulle nyss ha skjutsat ut Maja men tror ni inte moppejäveln vägrar starta! Börjar ju få nååågot psyk snart! Jävla skrot moppe! Hoppas pappa kan fixa de annars blire typ å lämna in den på lagning igen...å jag som just fick tillbaka den..





sv: Ja jag är inte så glad på mig själv för att det har tagit sån tid!!!! :( Men jag har glömt och sedan inte orkat, inte haft tid osv. Iaf så är den klar nu och jag tycker att den blev ganska fin! :) Gjorde lite som du ville men la till lite som jag tyckte också. Jag ska till stallet nu men jag lägger upp den på en testblogg när jag kommer hem och så länkar jag den till dig så kan du kolla! :)

2011-10-02 » 14:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback