I can't replace you

Var en duktig flicka idag och klev upp 8 och var ute i stallet vid 20 i 9, red båda hästarna:)
Först for jag ut och galopperade Gucci på vägarna och de gick verkligen jättebra han lyssnade mycket bättre idag men sen blir han ju också så gryyyyymt taggad i hoppningen också(A)
Sen så red jag Tingis på banan och de gick verkligen sjuuuuuuuuuuuuukligt dåligt! Eller först gick de jättebra och hon gick super men sen helt plötsligt när vi gör serpentiner så ser hon någonting på bortre långsidan och efter de var hon helt uppskruvad så fort man red förbi där och bara spände till och blåste upp sig och jag fattar verkligen inte varför! För det fanns absolut ingenting där borta. Så resten av passet gick uruselt eftersom hon var helt uppskruvad:S
Sen for jag hem vid 12 och käkade innan Becca kom hit och sen for vi på ett 1½ timmes träningspass på boxercise! Asså fyyyyyyyyfan vad jobbigt det var!! 50 minuter stenhård fys och 40 min slagträning. Asså efter typ 20-30 minuter trodde jag att jag skulle kräkas för satan vad man pushar sig själv! Men känner mig grymt stolt ändå för de kändes så sjukt skönt att få träna ändå och kommer förmodligen ha vääärldens träningsvärk imorn och jag vill inte ens tänka på hur de kommer kännas på måndag!
Näe nu ska jag se idol reprisen som jag missade igåår hörs!:)





Vart tränar du? :)

2011-10-01 » 19:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback