I stumble and I fall carry me through



Feber.
Askul...

Men jag fattar inte hur den kunde komma så fort för på dan igår var jag jättepigg och mådde bra sen på kvällen ute i stallet började jag känna mig trött och få huvudvärk, sen när jag kom hem kändes de som om jag hade feber för de typ "ilade" i kroppen så jag bestämde mig för att gå och lägga mig halv 8 somnade som en sten och vaknade halv 3. Har sen legat vaken och typ frysit och haft jätteont i halsen till kvart över 6 dåjag gick upp. Då tog jag ipren och halstabletter och gick å la mig igen klockan 8 och sen sov jag till 10.
Känner mig lite piggare med ipren i kroppen men fortfarande "ilig" i kroppen:S

Tur att Maja skulle ha hästarna idag då.

Nu ska jag passa på att städa badrummet hörs<3








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback