Om det ändå var så enkelt

Blev ingen boxercise för mig idag då de tog lite längre tid än jag trodde att vara i stallet:)

Red ut Tingis i skogen och hon var väldigt dryg och och pigg men men, hon lugnade ner sig lite mot slutet. Sen så hoppade jag Gucci lite på banan och de gick rätt bra:) Han var lite seg i början men sen när han fick börja hoppa tyckte han att de var buskul!:)

Hoppade 2 studs med ett galoppsprång till en liten bänk och sen ett räcke med galoppbom framför.

Jag är nöjd med honom och han hoppade fina språng:) Avslutade med 2 språng på 1m och han var högt över^^, Duktig pojke!<3

Ligger nu i soffan och funderar på att snart dra ner till stan och hämta mina biljetter till breaking dawn innan jag återigen far ut till stallet för att ha insläpp.







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback