Pull me closer to you

Sitter framför datorn och lyssnar på ny musik som uppskattas rejäält!:)

Tog båda hästarna idag och red ut i skogen och bägge var mega damp pigga!!

Red först Tingis och hon ville bara springa hela tiden och jag försökte galoppera mycket och de uppskattade hon och låg på väldigt mycket!

Tog sedan ut Gucci och han var också väldigt pigg. Lite småå tjaffsig i munnen nu första dagen på bett efter en vecka så jag försökte vara så mjuk i handen som möjligt när han var så pigg. Han fick också galoppera ganska mycket och det gillade han:)

Imorn så blir de jag och Maja som far ut och galopperar i skogen på bomstigen. Vi får helt enkelt se vem som rider vem men förmodligen kommer jag ta Tingis:) Hon är den som är mest svårkontrollerad av dee ^^,

Näe jag är fortfarande dyyyngförkyld så jag ska försöka gå och lägga mig snart, har INTE tid att vaa sjuuk.

Hoppas ni haft en bra dag och godnatt på er!:)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback