Hopptävling Lycksele, L:C L:C+5 L:B

Tingis L:c

Var ganska nervös innan ändå, kände att jag verkligen ville att de skulle gå bra. Men snacka om att de gick bra!!
Hon tyckte de var så kul och var supertaggad och vi gick dubbelnolla!!:D Åååh, jag var så glad när jag kom i mål, Min ponny är tillbaka!:D Sen kom vi 2a också! Så vi fick rosett och plakett och var så underbart nöjd!<3

Gucci L:c

Blev väldigt stressigt med honom, eftersom jag var tvungen att ha honom på Tingis prisutdelning, då hade jag bara travat fram honom lite, så de blev bara in på framridingen och hoppa för att sedan vare bara in och köra.
Han skötte sig jättebra med fick ett pet på 2an för att han drog iväg efter 1an och han lyssnade inte tillbaka men resten av banan gick super så var ändå riktigt nöjd med honom!:)

Gucci L:c+5

Kändes mycke bättre till den här klassen då jag hade mycke mera tid. Men guuud så fin han var!! Han lyssnade mycket bättre och hoppade superfina språng och sen fick vi ett pet på sista i grunden när vi kom på ett dåligt avstånd och jag stöttade inte upp honom tillräckligt men jag är verkligen supernöjd med honom och vi kom faktiskt 3a på den ritten!:D Såå nöjd!

Tingis L:b

Känslan satt fortfarande kvar och hon hoppade fint, men lite problem med avstånden men jag ville inte försöka fippla med henne. Men sen fick vi faktiskt ett stopp på 6an. Men de var ett helt oväntat stopp och det var väldigt nära att jag flög av. haha hängde på halsen och de var av ren tjurighet jag satt kvar:P haahha man hör på filmen nån i bakgrunden som säger " åh jag ska fota när hon flyger av" haha snopet när jag satt kvar då (A)
Men de var som om hon inte såg hindret när jag kom emot de. Helskumt för de var inget tjur stopp eller att vi kom konstigt eller nånting men de kändes verkligen som om hon inte såg att de var där. Sen när vi tog om de var de som om de aldrig hade varit någonting konstigt men jag är jättenöjd ändå för resten fortsatte vi jättebra :)

Är verkligen så himla nöjd med tävlingshelgen och nu jävlar är vi tillbaka!<3

Filmer kommer senare ikväll!:D







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback