I don't care where we'r heading to as long as I'm going there with you


Har varit i stallet 6 timmar idag (A)
Känner mig duktig och effektiv!

Iallfall så for jag ut vid 12 och red Gucci en stund på banan, för ovanlighetens skull red jag honom på pelhamet för att kunna vara så mjuk och lätt i handen som möjligt och bara kunna rida med benen och få honom uppmärksam på mig.
Han skötte sig suuper och gick jättebra så känner mig riktigt nöjd med honom!!:)

Haha sen vid 4 tiden och Becca och Joel och jag kan bara säga att jag ALDRIG har sett någon som är så rädd för hästar som Joel! Herreguuud vad jag och Becca skrattade åt de(A)
Men jag fattar inte för han vågade stå och gå bakom hästen men han ville knappt gå nära huvudet :P
Gucci som är såå snäll!!<3
Iallafall efter en ganska lång stund så fick vi honom iallafall att klappa på honom på kroppen men han vågade fortfarande inte gå nära huvudet :P

Sen lyckades vi också lura upp honom på Gucci!:)

Becca satt på honom barbacka och skrittade runt lite på ridbanan och då sa vi att nu var de ju hans tur, han vägrade såklart men då sa vi att om du sitter bakom Becca då och då vågade han lite mer eftersom han var långt ifrån hans huvud. Nu var de ju bara så att när Joel hoppade upp så hoppade Becca av och vips satt han aldeles ensam uppe på Gucci, spänd som en stålfjäder!:P
Haha vi ledde honom några varv runt och hade väldigt roligt åt de(A)
Har faktiskt film på när han rider :P

Fast han fick ju inte världens bästa avslut när vi hade släppt tillbaka honom i hagen så blev Tingis irriterad på Gucci och skrek och vände rumpan mot honom så att Gucci hoppade undan :P
Hhahahaha, först skrek Tingis, sen skrek Joel och sen sprang Gucci och Joel åt varsitt håll!
Jag och Becca höll på att dööö av garv!!

Haha är rätt stolt över lillen ändå ;P



Sen tänkte jag bara svar på kommentarer att tröjan finns att köpa på Bubbleroom.se

Haha de är väll klart att jag har ramlat av, gud ja jag har ramlat av massor av gånger men de var ju inte de jag syftade på utan att Maja bara råkar ramla av i stortsett varje gång hon har hoppat vilket gör att hon inte tycker de är speciellt kul längre. Hon är dressyrryttare.



Sööötnos tur att du är snäll<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback