I'll never belive in this again

Vilken tur att Tingis inte alls var totalt-mega-super-damp-hyper-as-cp-pigg igår!
Hon var verkligen heeeeeeeeelt galett pigg och for omkring som en jag vet inte vad och hade inte en tanke på att lyssna tillbaka speciellt mycket så hon rusade mest omkring med bettet mellan tänderna-.-'
Fast å andra sidan gjorde hon ju de för att hon tyckte de var så kul men jag föredrar kontroll!!
Men hon hoppade fina språng och tror vi avslutade på runt 1m :) Känner mig ändå nöjd trotts att hon typ galen och väldigt svår kontrollerad!



Idag, skolfoto...känns superkul eller inte eftersom jag ALLTID ser ut som ett mongo (vilket förmodligen betyder att jag gör de i verkligheten också? ) men men orkar egentligen inte bry mig så mycke. Sen blir de en snabbis ner på stan med Becca och checka en prao plats, sen till stallet då jag och Becca ska fara ut och rida i skogen:)
Sen hem, plugga lite No till prov imorn och sen ner till stan igen vid 8 då Manda hade gratisbiljetter till nån film som gick på förhandspremiär, trevligt trevliiigt:)

Iallfall ska jag ner å käka frukost nuu så vi hörs <3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback