I'm moving on,with or without you

Vaknade halv 6 av världens jävla jätteåsksmäll precis utan för mitt fönster... sen var man ju klarvaken kan man ju säga.
Har iallafall duschat och fixat mig och ska ner å äta frukost.
Efter skolan blire stallet och insläpp och sen hem och kolla idol:)

Tänkte bara svara snabbt på en fråga om hur jag känner Manda och de är så att våra Mammor har känt varandra och varit "bästisar"  sen min mamma var typ 8 och hennes 10. Så jag och Manda har känt varandra hela livet men de var inte förän för 4 år sedan vi började som vara med varandra mer:)

Iallfall frukosten ropar ses!! :)






» Vicky

Vaknade också av den smällen. ...

2011-09-12 » 08:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback