I'm not able to stay

Känner mig ganska trött men har ändå sovit betydligt bättre än förra natten, men fortfarande inte tillräckligt bra. Jag och mina jobbiga sömnproblem!

Iallfall ska Maja ha bägge idag och jag ska bara följa med ut en snabbis och mocka och göra hö åt Gaggiz eftersom Signe är bortrest ver helgen och sen blire hem, duscha, käka och sen ner och träffa Manda på stan vid 1:) Sen ska vi käka en tidig middag vid 5 för jag tror våran film började 6. Ska ju se Jag Saknar dig, och eftersom jag redan berättat om hur skeptisk jag är mot svenska filmer så hoppas jag på att den här får mig att ändra mig.

Näe ska ner nu och käka frukost, dränka mig i nässpray och leta rätt på halstabletter, har en mysig förkylning pågång...



( Sorry Manda hata mig inte nuu men du var såå fin^^,<3 )






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback