It's been a while since I saw your face

ÄNTLIIIGEEN, är första skolveckan slut och nu väntar en sköön helg!!

Ikväll blir de då hoppträning mellan 8-9 men eftersom jag råkar ha en Liten Röd sak också så blir de att åka ut till stallet vid 4 och rida henne sen packa ihop alla grejer och ta med båda hästarna in på hippo, duscha Lilla Röd, sen ha hoppträning med Lilla Grå och sen hem och sova:]
Kommer typ ändå inte vara hemma för än halv 11 såå.

Imorn däremot ska jag och Becca ut på en tur i skogen, förmodligen får Becca ta Lilla Grå men samtidigt har jag inte ridit honom så mycke i veckan så hon kanske får ta Lilla Röd istället, vi får see helt enkelt.
Sen planeras de att ha tjejkväll/tjockiskväll hemma hos mig och på söndag ska jag fara ut och springa eller åtminstånde cykla!

Såå de är väll typ min kommande helg dååråå...

Iallfall har jag bestämt mig för att avanmäla dressyren, de är trots allt inte min grej (A)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback