Why are you stuck in my brain like a fucking bug

Känner mig duktig idag som har trampat en mil på träningscykeln framför idol, sen har jag kört magövningar och lite armhävningar och känner mig rätt nöjd över mig själv!:)
Planerar att försöka träna lite mer på onsdag, då slutar jag tidigt^^,
Är förövrigt gryyyymt sugen på att börja träna på Boxersize (eller vad de nu heter eller om de ens heter de längre) När jag var mindre tränade pappa där och jag brukade följa med och slå lite på säckarna och sånt och just nu känns de väldigt lockande att börja på riktigt. Jag vet inte varför men jag har alltid tyckt att boxning är kul, så som andra kampsporter och även motorsport, typ köra cross skulle vara grymt kul!! Är väll lite av en pojkflicka på så sätt? Men boxning känns som en grymt bra träningstyp, plus att uppvärmningarna är inte dåligt jobbiga!

Frågan är ju bara när man ska ha tid med de?

Iallfall har jag bestämt mig för att börja planera mycke bättre!
Jag ska planera upp mina dagar lägga undan tid för allt så att jag hinner med.
Vill hinna med stallet, plugg, kompisar, träna och ändå ha egen tid för mig själv utan att behöva stressa.
För just nu känns de som om jag stressar igenom allt för att hinna med men jag hinner ändå inte med.
Antingen beror de på dålig planering eller på att jag helt enkelt har för mycke att göra.

Förhoppningsvis löser de sig ifall jag planerar bättre, vilket jag ska börja med!








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback