You'r knocking down my walls

Har suttit och gjort skolarbete och känner mig nöjd med de jag åstakommit (Stavniing?) som ni kanske redan listat ut så är jag hemma idag me men kommer nog fara till skolan imorn då jag känner mig piggare idag( men sen sov jag också till typ kvart i 11 )

Har också hunnit vara en sväng med hunden tidigare idag och planerar nu att städa badrummet.
Far nog ut till hästarna vid 4 då Gucci ska vila och Tingis får en typ "skritta i skogen vila". Blir nog inte borta speciellt länge då, mamma har redan varit där på morgonen och gjort allt praktiska :)

Städning nästa!






Vilken fin header! :)

2011-09-28 » 17:25:03

ska du inte lägga ut filmen sen träningen?

2011-09-29 » 19:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback