Dance like it's the last night of your life

Känner mig trött och slut efter denna dag, planerar att snart krypa i säng. Imorn blir det träning med Gucci i stöcke så ska skritta dit så jag är där 14. Tar kanske 20-30 minuter att skritta dit så då är han ju ordentligt framskrittad!:)

Sen tänkte jag svara på en kommentar som jag fick nyss och jaa du har helt rätt och det är det som känns så hemskt. För det gick ju verkligen huur bra som helst för Jessica och Astrid och sen blev ju Astrid skadad och efter det så ville inte Astrid tävla mer. Det är också det jag har varit rädd för hela tiden. För det är inte kul, och en sån ponny där det bara sitter ju huvudet, går ju inte att göra något med. Tingis skulle aldrig gå att göra om till dressyr ponny, dels för att hon tycker inte det är kul och hennes ben skulle inte hålla för att ligga och nöta i trav på en ridbana. Sen skulle hon inte trivas som skogsmulle..
Jag vet inte vad jag ska göra och det känns jobbigt. Fast nu känns det jobbigaste att inte veta om det är något eller inte. Jag tror jag hoppas på inte. För i såfall blir det nog bättre tills ute säsongen börjar.
Hon har ändå aldrig gått speciellt bra inne..
För det sitter inte i höjden.
När hon är på G så leker hon över L:a och vill hon inte så kan hon tjura på en bom.
Hon är så speciell men ett sånt otroligt humör, ett riktigt fux sto!
Men jag älskar henne och nu vill jag att allt ska bli bra igen<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback