How many times have you told me

Hästarna fick vila idag, är typ fucking snöstorm ute...igen-.-' Verkar tydligen aldrig bli sommar i det här landet!
Imorn ska vi alltså åka och kolla upp Tingis. Jag vet inte riktigt vad jag tror kommer att hända. På ett sätt känns det som om han kommer att hitta något men samtidigt har jag så svårt att tro att hon ska va skadad igen.
Hon skulle ju inte vara så fin annars?
Blir väll att böja igenom henne på alla 4a, både knän och kotor, sen kanske vi kollar henne i ryggen också.
Tänk om hon har ont, tänk om hon inte har ont, vad gör man då?
Just nu känns det som om vi balanserar på ovetandets tråd, antingen faller vi åt ena hållet eller åt andra.
Men vilket håll är bäst?
Jag hoppas på att hon inte är skadad iallfall, jag hoppas att hon bara inte kommit igång med tävlandet än.
Men vi får se imorn.





» Maria

Hoppas verkligen det går bra och att ni får fortsätta på tävlingsbanan!

2012-04-18 » 12:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback