I wish that I could see

Känner mig så otroligt uppgiven, vet varken ut eller in.
Hon var så snäll idag, så fin och duktig på framridning och framhoppningen, jättefin när vi kom in på banan, var inte spänd eller tittig eller någonting.
Sen så när vi ska rida igenom start så börjar hon stanna upp, sen hoppar hon typ stilla stående, trycker fram henne och hon går fram, sen andra hindret likadant, samma sak med tredje och fjärde. Sen när vi kommer till 5an så får vi 2 stopp. Efter andra stoppet så stannar hon och bajsar efter hon stannat, tar om hindret en sista gång och då bara känns allting perfekt, Hon går fram jättebra, bjuder på hindret och hoppar ett jättefint stort runt språng.
Men det spelar ju som ingen roll, vi är ju redan uteslutna.

Det känns verkligen som om det bara var för att hon behövde bajsa som det blev sådär. För efter det så kändes de som om hon taggade till och liksom, nu kör vi.
Men jag vet inte.
Jag skulle kunna säga att jag är 80% säker på att det var därför, men jag kan inte säga med säkerhet, för jag litar inte på henne.
Men det är känslan som är så annorlunda.
Hon skulle inte gå bra på träningarna, framhoppningen och vara jätte framåt och taggad om hon hade ont.
Hon bockade till och med idag på framhoppningen efter nått hinder och det brukar hon bara göra om hon tycker det är kul.
Det känns inte alls som det gjorde när hon hade ont, Inte alls.
Men då hade det gått väldigt långt också...
Vi har bestämt för att kolla upp henne iallfall. Då kan man ju antingen utesluta att hon är skadad eller konstatera att hon är det. Vi ska ringa till Birger på måndag.
Jag vet inte vad som känns värst.
Att hon skulle vara skadad igen, efter att i stortsett inet gjort någonting, eller att hon skulle vara frisk men att det bara sitter i hennes huvud.
Men efter idag känns det ändå som om det finns hopp om att hon inte är skadad, men jag vågar inte chansa..
Får helt enkelt hoppas på det bästa, vad det nu är...





Mendu, om hon nu inte är halt så kan det ju vara något i hennes huvud som hon fått för sig att inte hoppa på tävling. Tänk på Astrid Cecilia, de skulle ju debutera MSVb då hon började stanna, hon hoppade allt på träning, högt som lågt, men hon gick knappt fram på tävling, då hade hon bestämt sig och tyvärr kan man ju inte få dem att ändra sig så lätt heller :/

2012-04-14 » 19:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback