Take me from this

Hemma igen efter en asm dag med Manda:)
Blev att springa runt på stan ett tag i äcklvädret, köpte ingenting men Manda köpte sling färg så vi slingade hennes hår:)
Igårkväll så lyssnade vi på musik, vi gjorde en blandad spellista med hennes musik och min musik och sen la vi till lite av min musik i spellistan som kommer rulla på valborg. Sen kom vi fram till att Rise Against har grym tagg och cp dans musik! Haha och när jag säger cp dans menar jag verkligen det för man kan inte dansa normalt till den, man hoppar verkligen runt och ba öser! Hahah men gaaalet kul men jobbigt!^^,
Blir att skippa hoppträningen idag eftersom underlaget förmodligen lär vara sugit. Blir helt enkelt att bara rida i skogen:) Maja ska gå en sväng med Tingis:)
Jag menar hur taggad blir man inte till den här låten!?






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback