Every broken promise that your body couldn't keep

Just nu sitter jag på min madrass på golvet hemma hos Manda medan hon är uppe och gör någonting.
Gårdagen spenderades genom kladdkaks ätning, OC tittande och sen så färgade vi Mandas underhår lila som vi planerat ett tag!
Haha det blev faktiskt avcoolt fast det ser lite mera blått ut, mina händer däremot ser inte blåa ut, de är verkligen lila, note to self : färga inte hår utan plasthandskar!
Men det går förmodligen bort om om ett tag.
Idag ska vi ta och dra oss in mot stan och strosa runt lite grann, sen innan jag far hem så går jag förbi gymmet och tränar litegrann.
Blir förmodligen bara att springa och kanske göra något enklare eftersom jag inte vill ha träningsvärk nu när jag ska tävla i helgen!
Nu, göra sig iordning! :)
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback