I gave my everything for you

Idag har jag inte gjort sådär jättemycket. Träningscyklade en mil idag på 18 minuter så då kände jag mig duktig^^,
Sen så var det 2 bilar som krockade utanför oss så då hade man lite underhållning och titta på de när både polis och ambulans kom dit, men det var inget allvarligt iallfall.
Har även varit ute och skrittat min lilla vita prins som skötte sig bara braaa:)
Sen när jag ändå var igång så räddade jag även en liten fågel som av misstag lyckats flyga in i stallet, stackarn blev typ livrädd när jag kom men sen lugnade den ner sig och lät sig räddas.





Hej, jo men tyvärr bara tre.. skickar dom på fb alldelens strax!:)

2012-08-01 » 21:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback