I wonder if it's all about you now

Idag så börjar jag 11.40 vilket inte känns sådär heelt fel om jag ska vara ärlig! Om mitt schema stämmer så kommer jag börja den här tiden varje torsdag! Hoppas hoppas!
Idag så kommer jag sova hos Manda så blir helt enkelt att ta med sig alla grejer hem till henne, ganska skönt att sova i stan faktiskt för då har man nära till skolan sen på morgonen.
Anledningen till att Tingis ska säljas ät att jag inte kan ha kvar henne, mina föräldrar vill inte stå och lägga ut så mycket pengar på någonting som inte kan "användas" och jag vet själv att jag kommer få så dåligt samvete över att ha henne kvar hemma när jag har Gucci att satsa på och jag kommer säkert ha mycket i skolan och hon måste verkligen hållas igång. Jag hatar det för jag vill verkligen ha kvar henne, men det går inte..
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback