I wont go away

Detta har varit en blandad dag och just nu är jag helslut och jättehungrig.
Lodade omkring i mjukisbyxor idag på draggen eftersom de tydligen går runt en myt om att man absolut inte kan ha det för då kommer alla stirra ut en men det gick bara fin fint!
Imorse lyckades jag däremot tappa min mobil i korridoren så skärmen sprack, det var ju mindre kul kan man ju säga, halva skärmen är helt sprucken...
Den funkar åtminstånde.
Sen idag har vi mest bara haft massor av lektioner och långa lektioner! 
Efter skolan så drog jag iallfall till gymmet och det gick väldigt tungt och jag kände mig inte alls pigg på att gymma, men det gick ändå!
Just nu sitter jag hemma, väntar på middag och så väntar jag på ett samtal också,
imorn väntas liten sovmorgon, börjar 10.15!
 

Dålig bild men...






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback