I wouldn't be to sure

Blir nog en tidig kväll för mig ikväll, känner mig trött och slut efter dagen som har varit.
Imorn blir det ändå att kliva upp tidigt, ska åka ut till vännäs och vara där hela dagen och kolla på tävlingarna nu när jag inte kan vara med själv.
Det känns verkligen så otroligt surt och självklart går tankarna till hur det här gick till. 
Jag tycker ju som inte att han har gjort så mycket sen tävlingen i stöcke när han gick så himla bra, han fick ju typ skritta i en vecka och bara ta det lugnt i yttligare efter det så var det ju som 2-3 veckor till Vindeln. Jag förstår verkligen inte. Visst han och Leo brukar leka väldigt brutalt i hagen och springa omkring som galningar, och hoppa omkring på varandra och så men känns ändå inte som om de är därför, Näe jag ska sluta spekulera i det för nu är det som det är och jag hoppas Birger har tid så fort som möjligt!

Men nu tidig kväll!
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback