Let me be around

Känns lite illa att jag vaknade för bara ett tag sedan, snacka om att jag börjar vända på dygnet! De är ju typ dags att vända tillbaka på dygnet för om nå veckor börjar skolan... fast det ska faktiskt bli kul ändå, är ändå sjukt pepp på att börja gymnasiet nu men kommer förmodligen hata de en vecka senare, eller kanske inte hata men.

Dagens planer ser ut som följande att först ta mig upp ur sängen och äta frukost, fara ut och rida Lilla Röd och 
sen far jag nog ut och springer också:)
Känner av träningen från igår kan man ju iallfall säga och det känns bra, älskar träningsvärk för då känner man att man varit duktig!:)
Näe nu ska jag ta mig ur sängen!
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback