Show me your heart

Var ganska kul att jobba idag faktiskt, var rätt mycket folk och allt rullade på bra.
Sen jag kom hem har jag mockat hagen, legat ute och solat och degat framför datorn.
Tingis vilar idag, Maja red henne igår och sen får vi se hur mycket jag kommer rida i veckan eftersom Maja ska dressyrtävla om en vecka och hon lär ju vilja rida Tingis så mycket som möjligt innan. 
Men jag kan ju alltid fara ut och skritta Gucci litegrann.
Pratade nyss med våran hovslagare i telefonen och hon lät lite smått hysterisk över de vi fick höra hos vet och imorn kommer hon och tar av honom skorna, sen skulle hon också ringa och prata med Birger i telefon.
Förhoppningsvis kommer de fram till en bra lösning!!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback