You make me feel allright

Red ut en sväng på Tingis en stund på förmiddagen, hon var så fin och snäll, min lilla pärla<3
Blev att äta lite lunch innan man drog sig ner mot stan för att gymma och köpa lite grejer inför skolan så som, anteckings block, kalender, pennor, sudd osv. Sen så mötte jag upp Manda och då blev det gym och känner att jag var riktigt duktig!
Är sååå mycket roligare att träna med musik nu när jag laddat in låtar men oj så man får springa på för min musik går ju i ett högt tempo. Gick först 1 km och sen sprang jag 3 men eftersom musiken går snabbare än vad jag vanligtvis springer så måste jag ju springa snabbare för man kan ju inte springa i otakt ju!
Kändes verkligen som jag kutade som en idiot där ett tag.
Sen blev det att köra lite maskiner också.

Har nu kommit hem och käkat middag och snart ska jag och morfar ut och övningsköra lite!
Han har ju manuell bil så det är ju det jag behöver träna på för att köra med automat är ju ingen konst!
Så önska mig lycka till och att jag inte får allt för många kärringstopp^^
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback