Got everything I need but I want you

Usch har inte sovit sådär jättebra i natt, har vridit mig ganska mycket och har en hemsk huvudvärk! Det känns som någon försöker slå sig ut igenom mitt huvud med en hammare eller nått sånt:S Tack gode gud för ipren!
Idag blire att fara ut i skogen eller aah i byn blire förmodligen eftersom traktorjäveln har skottat en stor snöhög över den vägen vi vanligt vis brukar rida in på... men det går ju ifall man rider igenom stall Ström så vi får väll see :)
Idag är det ju tydligen fettisdag också så jag hoppas att alla som gillar semlor får sig en semla, själv är jag inget stort fan av de då jag tycker de är alldeles för stora och för mycket helt enkelt, ha en underbar dag!:)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback