I can't save whats left of you

Kom på att jag faktiskt fyller år snart, och när jag säger snart så menar jag snart, för på tisdag blire väll sweet sixteen :P
Skriver förtusan nationella på min födelsedag det borde man ju faktiskt få plus poäng för!!
Men iallfall och kom fram till att när folk frågar vad man önskar sig så blir det ju bara svårare och svårare att komma fram till ett svar. För när man var liten och någon frågade vad man önskade sig så var ju svaret självklart. En ponny! Men nu har jag ju t.om två ponnysar så jag vill inte precis ha en till:P
Men jag tänkte göra en liten lista på saker jag önskar mig^^
  • Pierca läppen , snälla snälla snälla snällaaaaa!!!!<3<3<3
  • En Wave maker, ni vet en sån där typ vågtång som gör stora "vågor"
  • röda aleminium stigbyglar
  • pengar, presentkort o.s.v
Hmm.. kanske inte så kreativt men sen har jag ju önskat mig en whitaker hjälm också och mina lovely föräldrar har faktiskt beställt en sån till mig!!^^ Så jag vet redan att jag kommer få en marinblå whitaker hjälm så jag förväntar mig inte precis att jag ska få något mer heller.
Men något som ska bli kul är också att på tisdag ska jag och pappa på handledar utbildning för att få köra bil så jag får börja övningsköra snart!! Snacka om kul så alla, jag kommer varna er innan jag far ut på vägarna så ni kan hålla er undan! Haha fast så svårt borde de ju inte vaa?:]
Näe nu ska jag se de senaste avsnittet av TVD godnatt och hörs imorn!
haha men kul att man såg typ "hej jag ska snart fylla 11 och inte 16" -.-'






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback