I give you take it's the way it's always been

Har precis tagit mig en härlig dusch efter 45 minuter på träningscykeln framför Skins, ska tydligen vara en bra serie så I'm giving it a try:) Just nu sitter jag nergosad i soffan med ansiktsmask och försöker sammla kraft inför att gå ut med hunden i mer eller mindre storm...
Tror hästarna får komma in vid 4 tiden, de gillar inte heller storm!

Hunden har iallfall tagit pris för världens dummaste hund idag-.-'
Skulle lunch fodra hästarna efter jag gjort stallet och Basse fick såklart vara med när jag höll på att grejja men sen när jag skulle lunchfodra fick han nå psyk och rusade rakt in i hagen och försökte typ bita Tingis i benen, vilket ledde till att Tingis blev ganska pissed på honom och sprang iväg med Basse springandes under henne och sen tror jag hon fick in en spark på Basse som började gnälla och kom sedan inspringande till mig och tyckte jag skulle trösta honom...Korkskalle han får ju skylla sig själv-.-! Basse mår iallfall bra och det var ingen kraftig spark iallfall men jag hoppas han lärde sig någonting av det, Tingis tog inte heller skada hon undrade mest vad tusan som hände.
Dags att skölja av masken, hörs!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback