I'll be whatever you want

Hästarna är nu intagna för natten och själv har man nyss ätit middag och väntar på att klockan ska bli 8 då top model sverige börjar^^,
For ut och red med Maja vid 2 tiden, hon slutade tidigt och det blev en halv lugn och härlig tur i solen vilket uppskattades rejält!:)
Imorn så har vi halvdag i skolan så jag slutar runt halv 1 så då hinner jag med 1 bussen hem och då blire direkt ut med hunden och sen rida bägge på banan:) Känns riktigt skönt att vi har tillgång till ridbana nu!:)

Kollade nyss startlistorna inför i helgen och jag startar som första C ponny med Tingis i Lcn och sist med Gucci som D. Det var väldigt få emellan så det kommer nog bli ganska stressigt men men så är det ju alltid på tävlingar. Det är lite mer mellanrum till andra klassen men blir ändå rätt tight där med.
Ska verkligen satsa för att vinna nu med Tingis då jag tror jag kan ha en rätt bra chans, men man vet ju aldrig. Med Gucci så hoppas jag bara på bra rundor nu första tävlingen för sen ska vi allt komma igång vi med!:)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback