Monster don't sleep under your bed they sleep in your head

Var verkligen riktigt kul att vara på gym idag!:) Försökte ta det lite lugnt eftersom det var första gången jag var där men har en känsla av att jag kanske körde lite för hårt ändå^^ Men man var ju bara tvungen att pröva massa olika maskiner, men blev iallfall att springa en stund på löpband trotts att jag tycker det är bland de tråkigaste som finns, sprang bara 2 km men planerar att springa längre nästa gång eftersom det var motivationen och inte konditionen som var problemet:)
Sen var det iallfall hem och äta go middag och sen ut och rida.
Blev att trimma Tingis på banan och jag är riktigt nöjd, jobbade mest på att ha henne i en hög form och vara mjuk och stadig och sen övade vi galopp ombyten ett tag och vissa av de var faktiskt helt rena och vissa var väll...eeh aah mindre snygga om man säger så^^ Söööt ponny!
Näe ska sova snart, klockan ringer 5.55 hörs!





lite frågor om solarium för vet att du brukar sola=)



Är det någon åldersgräns?

Behöver man smörja in sig?

Hur länge bör man sola och

brukar du använda skyddsglasögon?

Hur gör man då man ska betala ?

2012-02-14 » 22:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback