Right back at you

Sista dagen som 15 åring idag då för imorn blire sweet sixteen;)
Blir att direkt efter skolan fara ner på stan och gå på körkorts kurs med pappa mellan 4-7 och sen äre bara för mig att ge mig ut på vägarna!! Hahah jag säger bara håll er undan!

Har iallfall funderat på en sak ett tag men jag vet inte riktigt hur jag ska gå tillväga.
Jag funderar på att söka ett ryttar stipendium.
Jag vet att agria delar ut ett sånt varje år men då måste man ha tävlat upp till MSV A på ponny vilket jag inte har gjort så det kan jag ju helt enkelt glömma.. men det lär ju finnas andra idrotts / ryttar stipendium att söka och fatta vilket lyft ifall man skulle kunna få ett sånt! Jag skulle få möjlighet att åka på fler tävlingar och längre bort, lägga pengar på bättre utrustning, extra träningar o.s.v.
Men jag skulle också vilja hitta en sponsor men vet inte riktigt hur man får tag på det heller^^,
Känner att jag ska läsa på lite mer om det iallafall!

Nu ska mamma färga mitt hår seeyah!





Grattis!:D

2012-02-07 » 11:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback