Sometimes you have to forget what you want, remember what you deserve

Denna dag har varit ganska chill och avslutades med bad eftersom vi har de på idrotten. Gjorde iallfall världens snyggaste ryggplask från högsta trampolinen, slå det om ni kan! -.-'
Hästarna får iallfall vila idag och imorn väntas en tur i skogen. Funderar att på onsdag rida lite på banan då jag har båda, skulle vara skönt att känna igenom de innan tävlingen till helgen. Är grymt taggad och vill bara in och krossa!^^, Men jag vågar inte ha för höga förhoppningar då jag vet att jag annars kommer bli väldigt besviken men egentligen spelar inte placeringarna någon roll. Allt handlar om känslan! Känns det bra ja men då har vi ju som redan vunnit, bara inte fått nått riktigt pris för de.
Fick en fråga om frågestund  och visst det var faktiskt ett tag sen sist men jag känner såhär att är det något ni undrar över eller bara känner för att fråga så är det alltid bara att fråga på:)

Här kommer några bilder från träningen med Tingis i lördags, har jag tur kommer det ännu fler sen:)
men snygg skänkel, glapptygel och sur Tingis -.-'





hur hade ditt liv sett ut om du inte haft dina hästar?

bästa minnet - ett med tingis/gucci - ett med vänner/familj!

hur tror du att ditt liv ser ut om tio år?

vem är din bästa/närmsta vän?

vad vill du jobba som?



Haha hade ju som lite frågor, du kanske inte orkar svara på alla ^^

2012-02-28 » 08:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback